close
標題:

POKEMON鑽石版問題

發問:

1)想問PP既道具係商店有無得買嫁?定還是只有"執"先拿到...因為打四大天王時常常D招唔夠用..回復唔到好難打 2)當打完四大天王..完成晒表關後..仲有咩地方可以打?我試過搭船去一個地方..但個度有好多人欄住條路..過唔到去第二個地方..個度淨係得間屋俾你拎三隻小精靈賺BP...點先可以令到D人俾你過? 3)我想問日之石可以邊度拿到?我想令隻玫瑰進化..上網看是要用日之石..但不知邊度可以搵到? 麻煩高手解答一下呀..THX~ 更新: 仲有一個問題..我想問可唔可以忘記軟樹,碎石個D招式嫁?THX 更新 2: 2.你要完成新奧圖鑑先可以令到D人俾你過 我想問係咪即係要見晒149精靈先得?如果中間有D未見過有無咩網可以CHECK個種精靈邊度搵到呀?THX咁多位

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一 pp道具抱歉只能執以及有拾荒特性的pm才可得到 打四大可用pp多點的招 lv31-50ピーピーエイド 回復1招招式10PP lv61-80ピーピーエイダー 回復所有招式10PP lv81-90ポイントアップ 增加1個最大PP等級 lv91-100 ピーピーマックス 回復所有招式滿PP 二 俾人擋路?? 我從未試過 你講的地方是戰鬥塔 可賺bp換東東 左上方的漁夫有極級釣杆 右方要衝浪過 那有人擋路?? 整個地方其實無阻 三 毒薔薇進化成萬花薔薇是用光之石ひかりのいし不是太陽石!!!!! 在第六場館塔船可到鋼鐵島こうてつじま 臨出口有道具光之石 另一塊在228公路 你也可用lv41以上的拾荒pm隨機拾 四 忘記招式的老頭在第六埸館的鎮 在pc上方的民居中 秘傳招便可在此忘掉

其他解答:

1.PP既道具只有執先拿到 2.你要完成新奧圖鑑先可以令到D人俾你過 3.好多人都問過呢個問題,日之石我都係執返嚟,你多D用手錶嘅搜索器啦!(唔好意思,幫唔到你) 4.去第6關(打鋼糸嗰關)雲忘記技能伯伯,咁就可以忘記軟樹,碎石個D招式
arrow
arrow
    全站熱搜

    jjb973v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()